Yes Man

Shoo!
Jag sitter nere vid pappas dator och jag har min älskade Emma bredvid mig =)
Hon försöker fixa min nya blogg så den blir fin för jag fattar nada av hur man fixar bloggar.
Idag gick jag hem till Emma vid typ 11 då bokade vi biljetter till ¨Yes Man¨. Sen shussade hennes föräldrar oss till Hötorget och vi såg på bion. Den var ganska bra jag trodde den skulle vara roligare.
Efter bion var jag tvungen att åka hem för att byta kläder och senare äta middag hos min mormor och morfar.
Jag och min bror tog tuben hem före mamma och pappa för att Emma skulle komma hem till mig.
Nu sitter vi här och fixar min blogg sen ska vi nog kolla på film eller ngt annat skojigt.
Kanske skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0